Publikationen
Bladeren
Zeit
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Thuis Verplegen magazine voor de huisverpleegkundigen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België.‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie.De lezers vinden er specifieke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”.
Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
Magazine maart/april 2012
Magazine januari/februari 2012
Magazine november/december 2011
Thuis Verplegen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België. ‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie. De lezers vinden er specifi eke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Magazine januari/februari 2011
Magazine mei/juni 2011
Magazine juli/augustus 2011
Magazine maart/april 2011
Magazine mei/juni 2012
‘t VBM is een onafhankelijk magazine voor de vrije beroeper en richt zich tot alle vrije beroepen, en dit zowel regionaal (Limburg) als over heel Vlaanderen.Dit magazine brengt een boeiende waaier aan lifestyle-onderwerpen op maat van de vrije beroeper, terwijl er ook ruimte is voor vakgerelateerde informatie. Interviews over het leven als vrije beroeper, thema-artikels met praktische informatie en advies en reportages die inspelen op de leefwereld van de vrije beroeper: ‘t VBM informeert én amuseert haar doelgroep.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Manager Magazines is een toonaangevend zakenmagazine dat bekend staat onder de titels Antwerpen Manager, Brabant Manager, Limburg Manager, Vlaanderen Manager en Limburg Manager Nederland. De magazines bereiken 152.000 topmanagers en decision makers in Vlaanderen en Nederland. Het wordt op naam en kosteloos verspreid en heeft als doelstelling de markt transparant te maken en zakenmensen met elkaar in contact te brengen.
Actierapport UNIZO-limburg 2011