Publikationen

Raster
Liste
Horecagids Brugge

Horecagids Brugge

Seiten:176
Innovatief Plus mei 2011

Naast het beursnummer van Innovatief in januari verschijnen er nog drie extra edities onder de noemer Innovatief Plus. Telkens weer levert dit een actueel magazine op waarin artikels, interviews, reportages en sfeerbeelden volop aan bod komen.

Seiten:52
Unizo Limburg mei 2011

Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.

Seiten:56
Tips & Advies nr. 14

Veertiendaagse adviesbrief voor de zelfstandige

Seiten:8
Tips & Advies Belastingen

Veertiendaagse adviesbrief voor belastingbesparing en actualiteitsanalyse

Seiten:8
NetMedia Europe bedrijfsbrochure

NetMedia Europe - de detail van onze activiteiten

Seiten:12
Super magazine 04 2011 Frans

Super magazine 04 2011 Frans

Seiten:48
Super Magazine juni 2011

Super Magazine juni 2011

Seiten:48
Bouw-Focus Magazine

Bouw-Focus Magazine

Seiten:60
SBB Accountants & Adviseurs: Activiteitenverslag 2010

Cijfers die spreken Met 334 medewerkers, 28 kantoren en ruim 18.000 klanten-ondernemers is SBB onbetwistbaar het grootste Vlaamse accountants- en advieskantoor. Aan deze 18.000 ondernemers bieden wij een klaar zicht op hun cijfers, samen met een juiste interpretatie en het advies dat daaruit voortvloeit. Ook voor advies inzake milieureglementering en begeleiding van (agrarische) bouwprojecten staan we hen bij. Het spreekt voor zich dat u, als ondernemer, kiest voor een adviseur met gemotiveerde en deskundige medewerkers. Adviseurs die intern voortdurend worden opgeleid, begeleid, en ondersteund met toekomstgerichte IT-tools. Zij worden geruggensteund door een studiedienst, die hen op de hoogte houdt van alle laatste wijzigingen op fiscaal en juridisch vlak. Eénmaal per jaar vertellen we u graag wat we zoal ondernemen, zowel voor u, onze klanten en externe relaties, als voor onze medewerkers. In 2010 hebben we vooral ingezet op de verdieping van onze dienstverlening (en de bijkomende tools), naast de voortdurende aandacht voor de kwaliteit ervan en het meedenken met u als klant-ondernemer. Want net als u, ambiëren wij groei in onze activiteiten. In dit jaarverslag leest u hoe we daar in 2010 een gezonde basis voor legden. Sonja De Becker,Voorzitter

Seiten:52