Publications
Parcourir
Temps
Met het lanceren van de nieuwe themamagazines en de adviesgids van Bouw-Focus willen wij u zo goed mogelijk adviseren over alles wat met bouwen, verbouwen en inrichten te maken heeft. De themamagazines geven u een gedetailleerder kijk op diverse hot topics. Dankzij de themamagazines en de adviesgids krijgt u een totaalbeeld over alle fases van het bouwproces: van A tot Z. In januari 2011 lanceerden we ook de nieuwe Bouw-Focus website. Via de website www.bouw-focus.be houden we u onmiddelijk op de hoogte van de nieuwste trends in de bouwsector.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
De Vrije Beroepen Krant is het ledenmagazine van de Limburgse afdeling van de Federatie voor Vrije en Intellectuele Beroepen (FVIB). Het omvat artikels, (publi)reportages en berichten over de meeste uiteenlopende thema’s. Denk maar aan fiscaliteit, statuten, informatica, administratie, dienstrichtlijnen, beroepsaansprakelijkheid. Dit zorgt ervoor dat de Vrije Beroepen Krant een ideaal communicatieplatform is voor bedrijven die focussen op producten of diensten voor vrije beroepen.
Een positief imago opbouwen, zich onderscheiden van de concurrentie, naambekendheid verwerven: het zijn belangrijke uitdagingen voor de onderneming van vandaag. Daarom laat Press Point uw visuele communicatie in het oog springen. Van het ontwerp van een logo of huisstijl tot de realisatie van een folder, brochure, jaarrapport, magazine, boek...
Press Point brengt uw idee tot leven, verpakt uw boodschap in een aantrekkelijk vorm, vestigt de aandacht op uw concept. Met uw wensen en mogelijkheden als uitgangspunt, adviseert ons team u bij elke stap. Onze wapens? Creativiteit, vakmanschap en ervaring. Het resultaat? Sprekende communicatie, die haar doel niet mist.
Bart Goossens - Uitgeverij Minerva
Super Magazine. Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.
Corporate brochure
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
‘t VBM is een onafhankelijk magazine voor de vrije beroeper en richt zich tot alle vrije beroepen, en dit zowel regionaal (Limburg) als over heel Vlaanderen.Dit magazine brengt een boeiende waaier aan lifestyle-onderwerpen op maat van de vrije beroeper, terwijl er ook ruimte is voor vakgerelateerde informatie. Interviews over het leven als vrije beroeper, thema-artikels met praktische informatie en advies en reportages die inspelen op de leefwereld van de vrije beroeper: ‘t VBM informeert én amuseert haar doelgroep.
Motozine ... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine ... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
Thuis Verplegen magazine voor de thuisverpleegkundigen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België.‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie.De lezers vinden er specifieke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de
patiënt die vaak om advies vraagt en de
thuisverpleegkundige als een autoriteit ter
zake beschouwt.”.
Het magazine voor de bouwer en verbouwer. Duidingsmagazine naar aanloop van de jaarlijks terugkerende beurs Bouwinnovatie. Potentiële bezoekers van de beurs vinden in de editie van Innovatief niet alleen een uitgebreid overzicht van alle exposanten en een belangrijk aandeel advertenties, ze krijgen samen met Het Belang van Limburg ook een volwaardig tijdschrift in de bus. "Ook adverteren op www.bouwinnovatie.be – exclusief voor de exposanten – is mogelijk."
Innovatief Beurs Cataloog 2012
In dit informatieve bewaarboek staat het volledige (ver)bouw- en inrichtingsproces beschreven, verdeeld over 12 informatieve hoofdstukken. Van de voorbereidingen en ruwbouwwerken, over het technische gedeelte, tot en met de binnenafwerking, keukens, badkamers en de tuininrichting. Bovendien wijst de adviesgids Bouw-Focus de lezer de weg naar een geschikte vakman. Deze gids is het ideale hulpmiddel om ieders woondromen te realiseren ...
Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.